MENÜ

Team*FouR^


5vs5 a max amiben warozunk, ez a hivatlos csapatméret (volt már rá példa hogy 6vs6 wart akartak)

 NA ÉS MOST A LEGFONTOSABBAK:


Ha 1 mapon kerül sor a warra akkor a mapround (mr) 15, ha 2 mappon akkor mr 12. A war kezdetét a két vezér szóval jelzi hogy készen álnak és kezdőthet a war. (Tehát 1 map: 30 kör; 2 map: 48 kör!)

Először kés körrel kezdenek amivel eldöntik hogy ki melyik oldalon kezdhet...természetesen a győztes választ...Utánna ismét jeleznie kell a két vezérnek hogy készen álnak és 3 restart után kezdőthet az éles küzdelem.
Az mr elérése után csere következik és ismét jelezni kell ha mind két fél készen áll és szintén 3 restart után éles.

Fél időben van egy csere (1 játékost max.)!
 A meccseinket GG ig játszuk! Mi is az a GG?: [G]ood [G]ame rövidítése! Mr:12-es waron 13 nyert körnél van a GG, mr:15-ös waron 16 nyert körnél!! Tehát ez azt jelenti, hogy akinek összejön (pl. a 13 nyert kör) akkor az ellenfél márt nem nyerheti meg azt a pályát! (max. ugye 13/11 lehetne..) És így nem húzzuk az időt vele, hisz úgysem nyerheti meg  az ellenfél azt a pályát, és következhet a következő pálya!

 Ha van második map is akkor az előző map győztese választja meg az oldalt ahol kezdeni akar és nem kerül sor késes körre. A lebonyolítás egyezőek az előző mappon történtekkel.

War mapok:  de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train, de_cbble, de_cpl_mill (NEM WAR MAP: a de_dust, és az de_aztec sem, és semilyen más aim_map..., meg hasonlók!!!!) (Csak ez a  6 db map WAR map!)

Késes körben tilos szándékosan menekülni hosszú ideig, ameik csapat vagy csapat tag ezt mégis megteszi, akkor ők bukják a késes kört és a másik fél választ. Szintén a kés kör bukását vonja maga után késen kívüli fegyver használata ( kivéve talált fegyver használata engedélyezett ) Kés körben nincs gránát !!! Páncélt lehet venni!

Tilos a bombát olyan helyre tenni ahol nem lehet hallani, vagy 1 ember nem tudja felszedni (pl: doboz tetejére, ahol 2 emberrel lehet felszedni), ha ez mégis megtörténik  az adott csapat veszti a kört és 2 kör büntetést kapnak, amit a másik csapat kap. Ha kétszer is megtörténik akkor defwin.

TILOS Tactical-Shield  (Taktikai pajzs) használata!!!!! Akinél meglátunk pajzsot, akkor azt a WAR-t a másik csapat nyerte.
TILOS Auto Snipert(magozót) használni. Ha meglátjuk defwin.

Természetesen TILOS bármiféle segédprogramot használni (pl: walheck (wh), speedhack vagy aim). Ha valameik fél mégis használ akkor automatikusan bukják a wart.

 Ellenfél szídása tilos magatok között azt csináltok, amit gondoltok és akartok! Minden hangos szídás, vagy csak a saybe írás szavanként egy kört ad a másik csapatnak. Az 5. szó után defwin.

A két vezéren kívül más nem beszélhet közösbe (Z betű); a cl-en kívüli játékosok TeamSay-be  (U-betű) írjanak.

 Ha valaki elmegy a war alatt, akkor 2 dolog tehető:
1)
Hogy folytatjuk a WAR-t 4vs5 ben!!! (4vs5-től egy kör, 3vs5-től 2 kör büntetés!!!)

2) Kérhető 5 perc "PAUSE", ami azt jelenti, hogy áll a játék, és ez idő alatt vissza tud érni az a játékos(ok) akik elmentek!!! (Pause csak 1 szer kérhető!!) Ha 5 percből kicsúsznak, akkor automatikusan defwin.

A csalás érvénytelen wart, a látványos csalás a játék szabotálása (például átállok a másik csapatba és rambót játszok ) a war vesztését vonja maga után!
Asztali nézet